sobota, 17 maja 2008

Czym Quick Play będzie, a czym niekoniecznie


W naszym zamierzeniu QP ma byc broszurką, która umożliwi rozpoczęcie przygód w zaśmieconym świecie. Znajdzie się w niej na pewno:
* wprowadzenie do świata
* podstawy mechaniczne (testowanie, walka i - byc może - magia)
* przykładowe postacie
* dwie przygody (w różnych klimatach)
* mini bestiariusz (cztery przykładowe śmieciostwory)

Tak wygląda obecny plan naszego działania. Sądzimy, że jest on całkiem rozsądny.

Napisanie samego Quick Play'a nie jest zbyt dużym wyzwaniem - to w końcu tylko kilkadziesiąt stron. Dużo czasu pożera nam jednak sama faza koncepcyjna. Chcemy, aby nasza gra odróżniała się od innych autorek. Chcemy, aby była spójna, przemyślana i przede wszystkim dawała dużo frajdy. Dlatego właśnie nie skończyłem pisac jeszcze przygody i, na dobrą sprawę, ciągle coś w niej zmieniam. Krzysiek również skrobie scenariusz, ale nie mogę o nim, póki co, nic powiedziec. Niestety, za wcześnie jeszcze na rzucanie dat dotyczących premiery. Postawiliśmy sobie wysoko poprzeczkę i mamy nadzieję, że uda nam się ją przeskoczyc jak najszybciej. Trzymajcie za nas kciuki.

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

czekam z niecierpliwością ;] może podeślę wam coś o tej magii jak znajdę czas.

Piotr Rygiel pisze...

Vector, skrob coś o magii, bo bardzo by się przydało;)Na razie jest o niej naprawdę mało - same ogóły, brak reguł (ale to drobiazg).
Zawsze to lepiej jeśli ktoś wysunie kilka własnych pomysłów pokroju destylatu ze Śmiecia;]. Ja do tego dodam swoje i wyjdzie znacznie lepsze danie;)