poniedziałek, 5 maja 2008

Przykładowa strona z Quick Play'a


(Kliknij na obrazek, aby go powiększyc)

Możecie już obejrzec przykładową stronę z Quick Play'a! Tekst nie przeszedł żadnej korekty, więc jest w nim pewnie trochę błędów, ale nie mogłem się powstrzymac! Mam nadzieję, że zaspokoi to na chwilę Waszą ciekawośc.
Obecnie od nowa piszę tekst dotyczący mechaniki - tak aby był bardziej zrozumiały. Wszystkie ilustracje są już praktycznie gotowe. Mam też trochę notatek na temat przygody, ale - jak mówię - są to tylko notatki. Coż... Prace idą powoli (ale idą!:D)
(PS: autorem Śmiecakordeonisty jest Kruk)

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Hej,

Fajny design i niezgorszy rysunek. Kiepski tekst fluffowy. Wymuszona stylizacja i nie za bardzo wiem do czego ona służy. Zrezygnowałbym z niej na Waszym miejscu. Wieśniacki język na dłuższą metę męczy.

Piotr Rygiel pisze...

Okay, faktycznie będzie trzeba zrezygnowac ze stylizacji całkowicie. Za dużo osób na to narzeka i właściwie kiedy sam kilka razy przeczytałem ten tekst, to zaczął mnie wkurzac. Stylizacja pozostanie tylko w jakichś wstawkach dotyczących świata i będzie dużo bardziej lajtowa. Czeka mnie więc przebudowywanie tekstów... No cóż, lepiej poświęcic więcej czasu na poprawki, niż wypuszczac na światło nieczytelnego potworka. Cieszę się, że podoba Ci się oprawa. Niedługo wrzucę na bloga jeszcze kilka grafik - zapewniam, że jest na co czekac.
Dzięki za komenta ;)